Retourning en terugbetaling

Bestellen:

De verzending is gratis.
Wij leveren binnen Europa & UK, Noorwegen en Zwitserland.
—————————————————

Vul a.u.b. bij je bestelling de juiste adresgegevens in!

De klant is zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens.
Mocht het pakket op een verkeerd opgegeven adres worden afgeleverd of kan een pakket niet worden afgeleverd op het door de klant opgegeven adres; dan komt het pakket retour bij de drukkerij.

Mocht de klant deze bestelling alsnog geleverd willen, dan betaalt de klant wel extra € 9,95 verzend- en administratiekosten als wij hetzelfde pakket voor een 2e keer bij een klant aanbieden.
Voor deze kosten ontvangt de klant een aparte factuur + betaalverzoek welke 5 dagen geldig is.
Na ontvangst van deze betaling zullen wij de bestelling opnieuw plaatsen bij de drukker.
Wil de klant geheel afzien van de bestelling dan ontvangt de klant het aankoopbedrag retour.
—————————————————

Retour:

De klant heeft het recht om het product 14 dagen opzicht te hebben.
Deze 14 dagen gaan in nadat het pakket is ontvangen door de klant.
Daarna heeft de klant nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te zenden.
Wil de klant een product retour doen, dan kan de klant deze retour sturen aan:
Postergirls
Hilvoordestraat 225
2284BR Rijswijk ZH
Nederland

Stuur ons altijd eerst een mail van retour, voordat je een retour gaat doen!
Zet in deze mail wat er retour komt en vermeld jouw bankrekeningnummer/IBAN-nummer zodat wij jou het aankoopbedrag retour kunnen doen.
info@postergirls.nl
Of maak gebruik van het herroepingsformulier, zie hieronder aan deze pagina.

Plak je retourlabel wel over jouw eigen adres heen.😉

Het product moet in goede en nette staat zijn zonder kreukels en bij voorkeur verpakt in de originele verpakking/koker.

Als aan deze voorwaarden wordt voldaan dan ontvangt de klant binnen 14 dagen na ontvangst retour zijn/haar geld terug.

De klant ontvangt het aankoopbedrag retour. In geval er geen verzendkosten zijn betaald, dan ontvangt de klant deze ook niet terug.

De te maken retourkosten zijn voor de klant.
Kijk voor de actuele verzendtarieven bij je eigen postbedrijf.

Graag retour in de originele verpakking!
—————————————————

Track & Trace:

De klant ontvangt een track & trace mail met daarin de bezorggegevens en T&T code. Je kunt dan zien wanneer het pakket geleverd wordt en door welk postbedrijf/koeriersdienst.

Bij retour altijd verzenden met track & trace code!
Zo heb je altijd een bewijs dat je het pakje retour hebt verzonden.
Dat is veilig voor jou als klant en het voorkomt onnodige discussies.
—————————————————

Pakket is wel geleverd maar heeft schade.

Als de klant het pakket heeft ontvangen maar ontdekt vervoerschade aan het product, maak dan een duidelijke foto van het product en de verpakking!
Dan kunnen wij de schade melden bij de drukkerij. Mail ons dan de foto’s zodat wij deze kunnen tonen bij de drukker.
Mail: info@postergirls.nl

Mocht de klant constateren dat het product bijvoorbeeld strepen of vlekken heeft (na verwijdering van de beschermfolie), ook dan graag een duidelijke foto van het product.

In beide gevallen (schade/drukfout) melden wij de schade bij de drukkerij en deze zal, na beoordeling en constatering van schade of fout, de klant kosteloos een nieuw product toezenden.
De klant krijgt van ons daarover bericht.

Garantie, of claim voor een nieuw kosteloos product, geldt niet bij enig kleurverschil tussen beeldscherm (mobiel, tablet of pc/laptop) en het uiteindelijke gedrukte product.
Door licht en beeldscherm, toestel, merk van uw apparaat kan er een eventuele kleurverschil optreden tussen product en afbeelding uit de webshop.

Garantie, of claim voor een nieuw kosteloos product, geldt niet bij eventueel wegvallen van een klein deel van de afbeelding.
Wij maken onze designs op A0 maatvoering (84,1 x 118,9 cm) en bij de te kiezen maten kan er in het druk- en snijproces wat van de afbeelding verloren gaan.
—————————————————

Formulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

   

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                    — Bestelnummer :

       

—  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

   

— Naam/Namen consument(en)

   

— Adres consument(en) :

   

— IBAN Rekeningnummer:

   

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

   

— Datum(DD-MM-YYYY):

   

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.