Retourneren Muurdecoratie

Postergirls werkt samen met Werk aan de muur/Art heroes.
Dat houdt in dat al onze muurdecoratie ontwerpen via Werk aan de muur/Art heroes verkocht, gedrukt en geleverd worden.
Hierdoor gelden de retourregels van Werk aan de muur/Art heroes voor alle wall art bestellingen.

Voor alle informatie klik HIER

Retourneren Tegeltjes

Retour:

De klant heeft het recht om het product 14 dagen opzicht te hebben.
Deze 14 dagen gaan in nadat het pakket is ontvangen door de klant.
Daarna heeft de klant nog eens 14 dagen de tijd om het product retour te zenden.
Wil de klant een product retour doen, dan kan de klant deze retour sturen aan:
Postergirls
Hilvoordestraat 225
2284BR Rijswijk ZH
Nederland

Stuur ons altijd eerst een mail van retour, voordat je een retour gaat doen!
Zet in deze mail wat er retour komt en vermeld jouw bankrekeningnummer/IBAN-nummer zodat wij jou het aankoopbedrag retour kunnen doen.
info@postergirls.nl
Of maak gebruik van het herroepingsformulier, zie hieronder aan deze pagina.

Plak je retourlabel wel over jouw eigen adres heen.😉

Het product moet in goede en nette staat zijn en bij voorkeur verpakt in de originele verpakking.

Als aan deze voorwaarden wordt voldaan dan ontvangt de klant binnen 14 dagen na ontvangst retour zijn/haar geld terug.

De klant ontvangt het aankoopbedrag retour. In geval er geen verzendkosten zijn betaald, dan ontvangt de klant deze ook niet terug.

De te maken retourkosten zijn voor de klant.
Kijk voor de actuele verzendtarieven bij je eigen postbedrijf.
Graag retour in de originele verpakking!
—————————————————

Track & Trace:

De klant ontvangt een track & trace mail met daarin de bezorggegevens en T&T code. Je kunt dan zien wanneer het pakket geleverd wordt en door welk postbedrijf/koeriersdienst.

Bij retour altijd verzenden met track & trace code!
Zo heb je altijd een bewijs dat je het pakje retour hebt verzonden.
Dat is veilig voor jou als klant en het voorkomt onnodige discussies.
—————————————————

Pakket is wel geleverd maar heeft schade.

Als de klant het pakket heeft ontvangen maar ontdekt vervoerschade aan het product, maak dan een duidelijke foto van het product en de verpakking!
Dan kunnen wij de schade melden bij de drukkerij. Mail ons dan de foto’s zodat wij deze kunnen tonen bij de drukker.
Mail: info@postergirls.nl

Mocht de klant constateren dat het product bijvoorbeeld strepen of vlekken heeft, ook dan graag een duidelijke foto van het product.

In beide gevallen (schade/drukfout) melden wij de schade bij de drukkerij.
Na beoordeling krijgt de klant van ons nader bericht en een nieuw product.

Garantie, of claim voor een nieuw kosteloos product, geldt niet bij enig kleurverschil tussen beeldscherm (mobiel, tablet of pc/laptop) en het uiteindelijke gedrukte product.
Door licht en beeldscherm, toestel, merk van uw apparaat kan er een eventuele kleurverschil optreden tussen product en afbeelding uit de webshop.
—————————————————

Vul a.u.b. bij je bestelling de juiste adresgegevens in!

De klant is zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste gegevens.
Mocht het pakket op een verkeerd opgegeven adres worden afgeleverd of kan een pakket niet worden afgeleverd op het door de klant opgegeven adres; dan komt het pakket retour.

Mocht de klant deze bestelling alsnog geleverd willen, dan betaalt de klant wel extra € 7,50 verzend- en administratiekosten als wij hetzelfde pakket voor een 2e keer bij een klant aanbieden.
Voor deze kosten ontvangt de klant een aparte factuur + betaalverzoek welke 5 dagen geldig is.
Na ontvangst van deze betaling zullen wij de bestelling opnieuw plaatsen en verzenden.
Wil de klant geheel afzien van de bestelling dan ontvangt de klant het aankoopbedrag retour.
—————————————————

Formulier voor herroeping

Modelformulier voor herroeping

(dit formulier alleen kopiëren, invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)

— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*):

   

— Besteld op (DD-MM-YYYY) :                                    — Bestelnummer :

       

—  Ontvangen op (DD-MM-YYYY):

   

— Naam/Namen consument(en)

   

— Adres consument(en) :

   

— IBAN Rekeningnummer:

   

— Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)

   

— Datum(DD-MM-YYYY):

   

(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.